دانلود فیلم آموزش مایا 2011 Autodesk maya 2011 Tutorials
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود فیلم آموزش مایا 2011 Autodesk maya 2011 Tutorials

دانلود فیلم آموزش مایا 2011 Autodesk maya 2011 Tutorials


این آموزش محصول کمپانی بزرگ Lynda میباشد.

مایا یكي از قويترين نرم افزارهاي انيميشن سازي جهت استفاده در بخشهاي مختلف میباشد.
اين مجموعه جهت استفاده براي فيلم سازي، ساخت برنامه هاي تلويزيوني، تيزرهاي تبليغاتي، ساخت بازي و ... مي باشد كه قابل اجرا بر روي ويندوز XP و 7 نيز مي باشد.


مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا ( Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند. مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2011 میباشد که هم اکنون آموزش جدید ترین ورژن این برنامه را میتوانید از میهن دانلود دریافت کنید.

مایا 2011 نور پردازی و رندرینگ در پرتو روانی با اریک کلر نشان میدهد که چگونه به کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک های عملی اشعه روانی برای ارائه مدل های ایجاد شده در مایا میباشد. در این درس از طریق پیاده روی کارآمد ترین تکنیک های نوآورانه و اشعه روانی ، از جمله روش های غیر مستقیم در مقابل نور مستقیم ، ایجاد انواع مختلفی از سایه ها ، با استفاده از دوربین جدید ShadowMap ، و استفاده مجدد از سایه ها و نقشه های جمع آوری نهایی است. فصل مربوط به بهینه سازی زمان بارگزاری صفحه و بالا بردن کیفیت ارائه نیز گنجانده شده است.
 

مباحث عبارتند از :
* درک روشنایی کامپیوتری
* ایجاد نقشه عمیق و ترسیم سایه ها
* نرم شدن و شکل دادن به سایه
* کار با اشراق جهانی
* روشنایی با تنظیمات مواد سوزاننده
* استفاده از shaders جسمی و پورتال
* اضافه کردن عمق میدان با سایه زن Bokeh
* تقسیم صحنه را در لایه های رندر
* عبور مقایسه رندر و لایه های رندر
 

زبان این فیلم آموزشی انگلیسی میباشد.
حجم کلی این آموزش 1.08 گیگابایت میباشد.

لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
 


پسورد : www.mihandownload.com

 

 

 

 

منبع : http://www.iranmeet.com



|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .